Wednesday, March 30, 2011

Salam sejahtera semua adik/kakak manis,

Dah tempah ke kain yang beli hari tu? Dah beli, simpan dalam lemari, macam mana nak lestarikan keanggunan?

Hari ini ada lagi koleksi cotton yang cantik-cantik. Tengok pelan-pelan, buat pilihan dengan kasih sayang dan beli juga dengan hati yang lapang.

Tapikan, kenapa ya, kita pilih kain yang 'sejuk'? Mana-mana kedai kain kita pergi, orang akan kata, "kak, kain ni sejuk, sedap pakai..." sedangkan untuk wanita kalau boleh kita kena elakkan perkara-perkara yang sejuk. Kurangkan air sejuk dan makanan panas lebih baik untuk kesihatan, especially untuk kesihatan dalaman, kan?

*****

Antara faktor kenapa 'kain sejuk' perlu dipilih ~tak perlu kita susah-susah gugel di internet, guna saja ilmu geografi tingkatan satu dulu~ SEBAB : iklim di Malaysia yang panas lembab menyebabkan kadar humidity juga tinggi. Lain la jika kita ini tinggal di negara panas kering atau negara 4 musim sinun.

Jadi pemilihan baju/material mestilah yang selesa, menyerap peluh so barulah peluh masam tidak mengalir satu badan.Eiii..peluh mengalir merata lurah, celah dan lembah? kan bunyinya macam selekeh tu?

Tak perlu bebelan panjang-panjang. Jika suka boleh jadi follower kami, dan enjoy 3% diskaun. Belian seterusnya dapat lagi 4%. Senang kan?

Anda masih jelita kan? so enjoy shopping jelitawan sekalian!!
 

Copyright 2010 Mega Collection.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.